ساپینتو غوغا به پا کرد | شرط بزرگ برای بازگشت به استقلال

از شب گذشته تماس‌ها با ریکاردو ساپینتو انجام شد تا این مربی به عنوان جانشین جواد نکونام به ایران بازگردد و انگار این موضوع خیلی هم نزدیک است.
ساپینتو غوغا به پا کرد | شرط بزرگ برای بازگشت به استقلال
کد خبر : ۷۴۳۴۴

از شب گذشته تماس‌ها با ریکاردو ساپینتو انجام شد تا این مربی به عنوان جانشین جواد نکونام به ایران بازگردد و انگار این موضوع خیلی هم نزدیک است. سرمربی پرتغالی هم بی میل به بازگشت نیست و همیشه هم از هواداران استقلال به نیکی یاد کرده، اما توافق میان طرفین هنوز نهایی نشده است. پیگیری‌های خبرورزشی نشان می‌دهد مدیران استقلال چندین تماس با خود ساپینتو و اطرافیانش برقرار کرده‌اند که هرطور شده وی را راضی به بازگشت به این تیم کنند. با این وجود در حال حاضر یک مشکل بزرگ پیش روی طرفین است و آن نه محرومیت سرمربی پرتغالی که معوقات اوست.

ایجنت رسانه‌ای ساپینتو در گفتگو با خبرورزشی گفت: «اگر استقلالی‌ها قصد جلب رضایت موکل او را دارند، باید این موضوع را در واقعیت نشان بدهند. او علاقه زیادی به باشگاه و طرفداران دارد، اما نباید از این موضوع سو استفاده شود. آنها به ساپینتو بدهکار هستند و باید این موضوع را حل و فصل کنند و بعد برای جزییات مذاکره پشت میز بنشینند.»

آنطور که دیوگو آندره به خبرورزشی گفته، آبی‌ها بابت دستمزد گذشته ساپینتو به وی مقروض هستند و هنوز این مبلغ را تسویه نکرده‌اند. او هم بدش نمی‌آید به ایران برگردد، اما ابتدا باید تکلیف این قضیه مشخص شود و بعد آنها سر جزییات قرارداد و مسائل دیگر به گفتگو بنشینند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر